Le-ati Aprins?


Lucru' dracu' in casa popii! Imi aduc aminte cand s-au gasit astia cu "Earth Hour" sa-si programeze evenimentul exact in ziua in care juca Romania cu Bosnia. S-a dovedit a fi o chestie desteapta totusi. Asta, pentru tampii care cred in prostia asta cu "Earth Hour". Mai bine ca si-au stins luminile si tot ce mai aveau prin casa. Au ratat o spectaculoasa (alta, inca una) infrangere a nationalei noastre de fotbal. Vorba unui om destept, "Dom'le, baietii a jucat bine, da' i-a batut scarbili alea!" Anyway. N-ai cu cine, dom'le. Ca veni vorba de ora pamantului, nu pot sa ma abtin sa nu te intreb cate becuri ai aprins in plus prin casa intre 20:30 si 21:30? Iaca, mie imi pare rau ca am uitat complet de eveniment si nici macar becul din camera mea nu l-am aprins (pe care il tin 99% dintr-un an stins, nesuportandu-l aprins). Dar, pentru la anul, promit sa-mi fac un reminder ceva, si sa nu uit sa fac un consum cat se poate de mare al energiei electrice!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu